Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Základní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti zájemců a klientů (dále jen "Klient") a Bc. Milady Hartmanové, IČO: 077 34 514, se sídlem U Jam 1390/19, 323 00 Plzeň (dále jen "Poskytovatelka") pro poskytování služeb, které Poskytovatelka nabízí a zprostředkovává prostřednictvím webových stránek www.miladahartmanova.cz (dále jen "Webové stránky").

1.2 Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí každé uzavřené smlouvy (dále jen "Smlouva"). Práva a povinnosti Podmínkami neupravená se řídí zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen "OZ").

1.3 Služby Poskytovatelky nejsou zdravotními službami ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, a ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách. Pokud zdravotní stav Klienta vyžaduje zvláštní přístup, např. specifický výživový režim, omezení určitého druhu výživy nebo omezení pohybové aktivity, je Klient tyto skutečnosti povinen neprodleně konzultovat se svým ošetřujícím lékařem, řídit se jeho doporučeními a následně o tom bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatelku.

1.4 Znění Podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění těchto Podmínek.

1.5 V souvislosti se Smlouvou lze Poskytovatelku kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy info@miladahartmanova.cz nebo telefonicky na tel. čísle +420 604 465 819 (dále toto celé jen "Kontaktní údaje").

2. Předmět Smlouvy a objednání Poradenství

2.1 Předmětem Smlouvy je závazek Poskytovatelky umožnit Klientovi účast na zvoleném Kurzu zdravého hubnutí (dále jen "Kurz"), poskytnutí individuálního nutričního poradenství nebo účast na cvičení (toto celé dále jen "Poradenství") a závazek Klienta uhradit stanovenou cenu. Poradenství může být poskytováno ve formě individuálního poradenství (dále jen "Individuální poradenství"), skupinových lekcí (dále jen "Skupinové lekce") nebo Kurzu. Kurzem se rozumí ucelený soubor přednášek, seminářů a cvičení. Kurz je tvořen vícero lekcemi. Skupinovou lekcí se rozumí Poradenství poskytnuto několika osobám, přičemž toto Poradenství není pro jednotlivé osoby specificky uzpůsobeno (individualizováno). Ve formě Skupinových lekcí může být poskytnuta účast na cvičení. Ve formě Individuálního poradenství může být poskytováno nutriční poradenství nebo účast na cvičení.

2.2 Pro objednání Poradenství Klient vyplní objednávkový formulář na Webových stránkách nebo využije Poskytovatelkou k tomu určený rezervační systém, konkrétně https://www.reservio.cz/b/milada-hartmanova (dále jen "Objednávka"). Objednávkový formulář nebo Poskytovatelkou určený rezervační systém jsou umístěny vždy pod konkrétní nabídkou Poradenství. Údaje uvedené v Objednávce jsou Poskytovatelkou považovány za správné. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy.

2.3 Poskytovatelka obdržení Objednávky Klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Objednávka je v tomto okamžiku Poskytovatelkou akceptována. Tímto okamžikem dochází k uzavření Smlouvy. V případě využití rezervačního systému je potvrzení Objednávky zasláno prostřednictvím provozovatele rezervačního systému.

2.4 Zruší-li Klient prostřednictvím Kontaktních údajů rezervované Poradenství poskytované ve formě Individuálního poradenství více než 72 hodin před termínem jeho konání, Poskytovatelka vrátí Klientovi 100 % zaplacené ceny nebo umožní poskytnutí Poradenství v náhradním termínu. Zruší-li Klient prostřednictvím Kontaktních údajů rezervované Poradenství poskytované ve formě Skupinové lekcí více než 24 hodin před termínem jeho konání, Poskytovatelka vrátí Klientovi 100 % zaplacené ceny nebo umožní poskytnutí Poradenství v náhradním termínu.

2.5 Zruší-li Klient prostřednictvím Kontaktních údajů nebo rezervačního systému rezervované Poradenství poskytované ve formě Skupinové lekce méně než 24 hodin před termínem jeho konání a Poradenství poskytované ve formě Individuálního poradenství méně než 72 hodin před termínem jeho konání, Poskytovatelka nemá povinnost Klientovi zaplacenou cenu vrátit.

2.6 V případě poskytnutí Poradenství, kterým bude Kurz, může Klient prostřednictvím Kontaktních údajů požádat o zrušení účasti v Kurzu. Požádání o zrušení účasti v Kurzu je možné pouze 48 hodin po skončení první lekce Kurzu. Poskytovatelka Klientovi v takovém případě vrátí celkovou zaplacenou cenu.

2.7 V případě poskytnutí Poradenství, kterým bude Kurz, nahrazení jednotlivých lekcí může být umožněno dle individuální domluvy s Poskytovatelkou, ale není na něj nárok. Pokud bude některá lekce Kurzu zrušena ze strany Poskytovatelky, Poskytovatelka poskytne náhradu zrušené lekce.

2.8 Smlouva je archivována Poskytovatelkou v elektronické podobě a není přístupná.

3. Cena Poradenství a platební podmínky

3.1 Ceny za Poradenství jsou stanoveny v ceníku dostupném na Webových stránkách pod nabídkou konkrétního Poradenství a v Objednávce. Klient je povinen uhradit stanovenou cenu.

3.3 Klient souhlasí, že mu bude daňový doklad poskytnut pouze v elektronické podobě. To neplatí v případě, že Klient hradí cenu v hotovosti.

4. Práva a povinnosti Klienta

4.1 Klient odesláním Objednávky potvrzuje, že se seznámil s Podmínkami.

4.2 Klient má povinnost uvádět úplné a pravdivé údaje, a to zejména údaje a informace o svém zdravotním stavu.

4.3 Klient bere na vědomí, že návody, rady a doporučení, které během Poradenství obdrží, jsou určeny zdravým lidem a mají pouze informativní charakter. Za jejich aplikaci do osobního života nese Klient plnou odpovědnost.

4.4 Klient má právo na srozumitelné objasnění postupů v rámci jednotlivých kroků Poradenství.

5. Práva a povinnosti Poskytovatelky

5.1 Poskytovatelka se zavazuje pečovat v rámci svého předmětu činnosti a v rámci certifikované metodiky STOB o Klienta s odbornou péčí, jejíž rozsah je dán vzděláním Poskytovatelky, certifikovanou metodikou STOB a Etickým kodexem STOB.

5.2 Poskytovatelka je povinna srozumitelně objasnit Klientovi veškeré postupy v rámci jednotlivých kroků Poradenství.

5.3 Poskytovatelka vede záznamy o stavu Klienta v rozsahu vstupního dotazníku, průběžných výsledků antropometrických měření, pouze ale v případě, že Klient tato měření podstupuje, dále poskytnuté informace o zdravotním stavu a o poskytnutých návodech, doporučeních a radách.

5.4 Poskytovatelka uchovává záznamy o stavu Klienta po dobu trvání Poradenství.

5.5 Poskytovatelka je povinna zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se Klienta, které se při individuálním Poradenství dozvěděla.

5.6 Poradenství poskytuje Poskytovatelka distančně nebo prezenčně, a to dle informací uvedených na Webových stránkách a dle Objednávky.

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Informační povinnost dle čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) související se zpracováním osobních údajů Klienta plní Poskytovatelka prostřednictvím samostatného dokumentu.

7. Ukončení Smlouvy

7.1 V případě, že Klient zruší Objednávku dle čl. 2 těchto Podmínek, vrátí Poskytovatelka Klientovi uhrazenou cenu nebo její část. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu zašle uhrazenou cenu nebo její část bezhotovostním převodem na bankovní účet, ze kterého byla platba připsána na účet Poskytovatelky. V případě Objednávky učiněné prostřednictvím rezervačního systému tak učiní provozovatel rezervačního systému.

7.2 Klient bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 písm. j) OZ není jako spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud prodávající tato plnění poskytuje v určeném termínu, jak je tomu i v případě Poradenství poskytovaného Poskytovatelkou. Právo na odstoupení od Smlouvy se řídí ustanoveními OZ, zejména § 1829 a násl. OZ.

7.3 Poskytovatelka má právo odstoupit od Smlouvy v případě, že vyjde najevo, že Klient poskytl nepravdivé informace nebo zamlčel informace ohledně svého zdravotního stavu, které jsou nezbytné pro řádný a odborný výkon činnosti Poskytovatelky.

8. Práva z vadného plnění

8.1 Práva Klienta z vadného plnění se řídí zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 OZ. Klient má právo vytknout vadu poskytnutého Poradenství bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, a to prostřednictvím Kontaktních údajů.

8.2 Poskytovatelka je povinna řádně vytknutou vadu, tj. reklamaci vyřídit do 30 dnů od přijetí reklamace.

8.3 Vadou, za kterou Poskytovatelka neodpovídá, je vada, kterou si Klient způsobil sám a případy, kdy to vyplývá z povahy věci.

9. Přednášky

9.1 Poskytovatelka pro veřejnost občasně pořádá přednášky a jiné obdobné akce (dále jen "Přednášky"). Vstupenky na Přednášky lze zakoupit prostřednictvím Poskytovatelkou určeného rezervačního systému. Podmínky se tak použijí obdobně i na smlouvy, jejichž předmětem jsou vstupenky na Přednášky.

9.2 Klientovi bude vstupenka zaslána v elektronické formě.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Podmínky a právní vztah mezi Klientem a Poskytovatelkou se řídí právním řádem České republiky, zejména pak OZ. Vztahy a případné spory, které vzniknou v souvislosti se Smlouvou, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

10.2 Je-li některé ustanovení těchto Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčená platnost ostatních ustanovení těchto Podmínek.

10.3 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 internetová adresa: https://www.coi.cz. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je pak kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

11. Doplňující a důležité informace

11.1 Přihlášením se do pohybových kurzů Klient potvrzuje, že je zdravý a není si vědom zdravotních problémů, které by mu bránily pohybovou aktivitu vykonávat. V případě nejistoty je Klient povinen využití Poradenství konzultovat se svým ošetřujícím lékařem před zasláním Objednávky. Pokud Klient v průběhu onemocní nebo se u něj vyskytne zdravotní problém, je povinen o této skutečnosti informovat svého lektora.

11.2 Redukční kurzy podle metodiky STOB jsou určeny zdravým jedincům trpícím nadváhou či obezitou. Pokud Klient nezná svůj zdravotní stav, svou účast v Kurzu je povinen před přihlášením se do Kurzu konzultovat s ošetřujícím lékařem. Během Kurzu jsou poskytovány informace vedoucí k úpravě stravovacích a pohybových zvyklostí, které doporučují respektované veřejné společnosti a organizace, včetně společnosti STOB CZ s.r.o. Tato doporučení mají pouze informativní charakter a v žádném případě neslouží jako náhrada za radu a péči ošetřujícího lékaře. Poskytovatelka nenese žádnou odpovědnost za vaše osobní jednání a případné úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí. Poskytovatelka v kurzech neposkytuje předepsané jídelníčky, neprodává žádné dietní potraviny ani doplňky.

11.3 Individuální poradenství je určeno zdravým jedincům. Během Individuálních poradenství jsou poskytovány informace vedoucí k úpravě stravovacích a pohybových zvyklostí, které doporučují respektované veřejné společnosti a organizace, včetně společnosti STOB s.r.o. Tato doporučení mají pouze informativní charakter a v žádném případě neslouží jako náhrada za radu a péči ošetřujícího lékaře. Poskytovatelka nenese odpovědnost za vaše osobní konání a případné úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí. Poskytovatelka neprodává žádné dietní potraviny ani doplňky.

11.4 Poskytovatelka prohlašuje, že má oprávnění poskytovat poradenskou činnost v oblasti výživy a vést pohybovou aktivitu zdravotní cvičení.

11.5 Poskytovatelka dodržuje Etický kodex společnosti STOB s.r.o.


Tyto Podmínky vstupují v platnost dne 15. 9. 2025.